PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

beacuse your love is my drug.

Cha cha :)

Har håltimma i skolan och sitter här och nötar tillsammans med mina fina klasskamrater! ♥

Just det, jag kan ju börja med att skriva grattis Justine på födelsedagen, hela 9 år nu! ;)

Ja, dagen började ju såklart med födelsedags firande, jag och billy var som 2 sengångare!
Jag var sjukt trött och billy var vell inte den piggaste heller! ;)

Idag slutar vi tidigare så idag kanske det blir stallet lite tidigare? Beror på om mamma hinner :)
Det är så tråkigt att rida när det är så mkt snö, paddocken har blivit dåligare nu, snön är helt bucklig och ojämn nu :( Aja, vi får göra det bästa av situtionen! :)

Nu ska jag kommentera Teeeenaas blogg! ;)

Puss vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0