PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Bra dag! :))

Tjosan !

har precis fikat! :) Gott!

Idag var det ju somsagt piknik för min och leos del :)
Kallt men mysigt var det! ;)

Här får ni lite bilder! (ni kan kika på dom på min bdb i HD, j-j-johannaa@bdb)




vänskap.


haha<3

Ni vill vell förstås veta våran lilla hemlis? ;)
Här kommer bildbevis:


Hahaha, johanna = blondiiiee 1


Linnéa = blondiiiee2 <3

haha, nu ska jag gå och lägga mig!
Pusss! :*

Kommentarer
Postat av: EmelieHoppman

sv: tror bara att det finns i vitt :)

2010-03-14 @ 08:17:08
URL: http://meliehoppman.blogg.se/
Postat av: Xxtt1984

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-07 @ 11:24:32
URL: http://xxtt1984.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0