PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Drar nu

Ska dra till stallet nu till mina älsklingar<3

Ska longera(stavning?) Sillan nu när Jusse har fått gips i fyra veckor.. Stackarn<3
Ska göra samma sak med Morris också, får se hur han rör sig! Har jag tur så kanske han är fin idag?! :)

Berättar mer om min dag när jag kommer hem! :)

Pussas! :*


Älskar bilden (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0