PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

En helg som kunde varit 10 gånger bättre!

Tjoho, nu är jag hemma! :D

Har varit på konfaläger i Gransnäs - uuuue!
Men, själva stället var det inga fel på, snyggt och stort överallt, (utom sängarna!!) och god mat.

Och vi gjorde faktiskt bara prästen arg en gång! :D De ni!
Hahah, så jäkla kul var det också!

Åh, det var så skönt att komma hem och veta - Idag ska jag få rida igen!
Det hade ju till och med smält i paddocken där Gustav skottat! :)
Men när jag ridit en stund och gjort några galoppombyten, jag kände lite i traven före jag började galoppera att han inte känndes helt bra i vänster framben, men jag tänkte - äsch, han är vell lite spänd när han inte gått så mkt under helgen. Så jag började ju somsagt galoppera och han var så snäll och gjorde små fina volter.
Sen saktar jag av och han känns ändå inte helt bra. Så jag sa till mamma och hon såg då att han inte trampade med det benet som han borde, alltså resulteade denna dag en halt älsklingsponny :(

Men jag pysslade om honom när jag gick in med honom och spolade av fötterna och lindade alla benen. Så jag hoppas att det inte är någon fara, jag vill inte att det ska bli en såndär skada igen, det är ju samma ben så jag är extra orolig!! Men det kommer att gå bra tror jag<3
Han hade ju sprungit lite i hagen idag så det är nog ingen fara, en liten stukning som är över om några dagar! :)

Det var ju inte det ända. När jag och Morris har gått upp till stallet säger mamma att Jusse har ramlat av.
Och hela Jusses arm var helt svullen när vi kom hem och stenhård. Så mamma och pappa är på sjukhuset med henne nu. De har varit där i typ 2 timmar snart så jag börjar undra hur det står till egentligen, de kanske inte ens har fått komma in till doktorn än?

oj, nu blev det visst mkt text! Hoppas ni orkar läsa!
Jag behövde skriva av mig lite, nästa gång ska jag fixa en gästbloggare lite tidigare! :)

kiss and


















j.a.g ä.l.s.k.a.r d.i.g (L)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sötmorris!

Hoppas att det är bra med hans ben, att det är något som går över fort.

Och hoppas att det inte är någon fara med Jusses arm! :/

2010-03-21 @ 21:56:20
URL: http://eelinhenningsson.blogg.se/
Postat av: Hennypenny :)

usch, mamma rapporterade om alla olyckor :( krya på er och se till att bli friska snart! Hälsa Jusse ett extra stort krya på dig eftersom hon ska ja gips i 4 veckor, stackare! :(

2010-03-22 @ 21:49:16
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0