PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Gaah! Vad jag har varit förbannad idag! ;O

Herre gud! Jag vet inte vad mina vänner vill mig idag?
Alla har kommit på något att reta mig för så jag blir as arg! xD

Typ, Leo började med sina äckliga fötter (har fobi för fötter) på min stol oså och jag ville inte ha dom där! Så slogs vi lite osånt. Och eftersom Leo är ett favotiserat barn av Thea så skulle jag flytta på mig om Leo va så lat att hon inte kunde sitta normalt på sin stol och irritera mig! ;o Det är INTE rättvist!

Sen tog martin min väska och niklas mina nycklar så där stod jag med ett helt öppet skåp och ingen väska!

Och sen fattas det ju bara att Martin  ska kasta snö på mig hela vägen hem! Men då jäklar var Johanna vansinnig! Jag bara ställde mig och skrek så högt jag kunde! + att Martin fick en smäll i bakhuvudet varje gång han kastade snö, men om det hade varit jag som kastat snö och fått en sån smäll varje gång hade jag ju slutat för det gjorde ju ganska ont endå, men nej, inte han! Nörd..

Japp, så har min dag varit hittils, jippi!

Och nu blir den ju ännu bättre när jag ska sätta mig och plugga spanska! -.-

kännde för att skriva av mig lite av ilskan som fortfarande var kvar.


puuuss!


Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Tack så mycket :)

2010-03-09 @ 19:11:02
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Just nu lutar det faktiskt mot prestige :) Har du såna skydd?

2010-03-09 @ 19:11:21
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Okej! Jo kan hålla med om att dom är snygga! :)

2010-03-09 @ 19:50:36
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Emeliehoppman

sv: http://liiiiinajonsson.blogg.se/

2010-03-09 @ 20:07:56
URL: http://meliehoppman.blogg.se/
Postat av: leo (:

HAHAHA!! ALLA ÄLSKAR LEO ♥

fy va härlig denna dag har varit, elr hela veckan förresten du har varot smått och lite mer irriterad vartenda dag på mig, och dt gillar vi ;)

men det bästa i veckan var klart att på idrotten

när vi slog agge och martin i badminton :D:D

dom trodde verkligen att dom skulle vinna.. haha newer mot oss ! ;O

pusshej ♥

2010-03-12 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0