PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Godmorgon! :>

Hihi, vad roliga rubriker jag kommer på, eller inte! ;>

Sitter i skolan och har håltimma som vanligt.. kul? Nej, inte direkt!
Idag när jag kommer hem blir det att äta och sen ska jag plugga lite till och sen när mamma kommer hem så ska vi ut till stallet och jag och Camaro ska galoppera mycket ute i skogen! Underbart! :>

Han tkr sånt är så kul och när jag ändå kan jobba honom i skogen och få bakbenen mer under honom! :)
Tror det blir jätte kul! :D

Hörs !

Pussas.


Kommentarer
Postat av: Jespersophia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-05-25 @ 21:00:19
URL: http://jespersophia.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0