PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Godnatt! :>

Godnatt sötisar!

Nu har jag gjort hela spanska häftet och ser framför mig imorgon när jag kommer hem från skolan hur jag tar på mig mjukisar och lyssnar på lite musik och pluggar in allt! :)
Känns bra faktiskt!

nu ska jag tvätta bort sminket och sen ska jag krypa ner jämte min bästa! ♥

pusshey!

/J


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken fin bild på er ! :) <3

2010-03-10 @ 10:01:05
URL: http://ebbaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0