PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hjältar och hjältinnor

Tjenis penis! ;dddd

Sitter i skolan och arbetar med mitt svenska arbete - Hjältar och hjältinnor.
Ganska roligt tema och inte supersvårt heller!

Jag sitter och funderar på hur jag ska göra med Morris idag... Ska jag longera honom lite och ser hur han rör sig eller ska jag låta honom vila? Hur brukar ni göra om era hästar blir halta?

Nej nu måste jag nog jobba vidare så jag får något gjort ;)

Kiss and love♥

/Blondiiiee


Kommentarer
Postat av: Lisa Welin

Sv: haha gör det du :)

2010-03-22 @ 16:34:58
URL: http://lawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0