PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jätteglad! :D

Godkvällen!

Kom hem för nån timme sedan från ridhuset och us mötet :)
Asså gud vad underbart det var att rida Camaro idag, han var verkligen sjukt fin! :)
Ni ska få en film om en stund men det tar lite tid att ladda upp den!

Us mötet gick bra, måste ju bara säga GRATTIS HENNY våran underbara ordförande till en andra plats! :D
Sjukt roligt ju! :) Blev så glad när jag hörde det!
<3

nu ska jag kolla på dagens ponny akuten program för jag missade det!
Hörs snart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hennypenny :)

Haha, tack så mycket min underbara us-kamrat :D

2010-03-18 @ 21:15:22
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0