PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Läxdag!

Hejsan, nu är jag hemma från skolan och ska gå ner och äta.

Idag kommer det inte bli någon update förns senare ikv eftersom jag har bestämt mig att ha en läxdag!
Förståndigt av mig om jag får säga det själv!
Det är jobbigt att skjuta allt framför sig hela tiden, bättre och ta tag i det på en gång!

Men iaf, ska ut i skogen med plutten en sväng iaf och sen blir det andra avenyn ikv!

Nu vet ni!

Kyssssss!


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0