PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Mi cariño esta cansado! :')♥

För er som inte förstår min avancerade spanska så ska det stå "min älskling är trött" ;)
Billy har däckat i min soffa och har nog luggit där i en timme drygt ;)
Haha, sötis! Han som inte var trött..

I eftermiddag blir det ridhuset :) Åh, så kul! Blir lika glad varenda gång jag får åka dit ;)
Blir nog lite hoppning när jag endå är där..? Fårse helt enkelt.

Efter ridningen stannar jag och Elin kvar i sävsjö och väntar på att vårat us möte ska börja klockan sju ;) Idag misasar jag ju ponnyakuten, attans! ;) Men jag känner att det är lite dumt att skippa ett us möte för att kolla på ponny akuten som jag kan kolla på nätet när jag kommer hem ;) Haha.

Så ligger det till.

Usch jag tänkte precis på att det var måndag imorgon vilket alltid gör mig deprimerad, men inte idag! För imon har jag en en timmes sovmorgon! :D Wiho!






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just det ja, jag kan ju inte glömma att skriva GRATTIS PÅ 5-ÅRS DAGEN ALBIN! :D♥
Albin är min kanin ;) hihi<3


haha, det är jobbigt att fylla år! ;)

Nu ska jag hoppa ner jämte butt!
Kiss and love!


Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; men typ, känns så i alla fall :s

2010-03-14 @ 13:34:18
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Annnnaaaa'

hihih , sööt ^^

2010-03-15 @ 18:40:26
URL: http://koukila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0