PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Picknick dag! ♥

Hello sweets! :))

Kom hem från stallet för en stund sedan! :)
Det är ju grymt varmt ute, stackars morris har tre täcken på sig! :O Men han får stå ut till insläppet, det blåser ju lite ibland!
Tur det!

Nu ska jag snart fixa iordning mig, och sen äta middag. När det är gjort så kommer leo till mig och då ska vi fixa en sak, lite hemligt, men ni får bilder senare! ;) tihi
Sen tar vi cyklarna och picknick korgen och picknickar någonstans i det fina vädret! ♥ Wiho!
Blir massa mys kort också! :)


<3

ikv kommer Leos kusiner hit + leo och billy tror jag (:
bra lördag tror jag! :)

Förresten, innan tog vi in Tore, fasen vad har växt! :O Hahah, låter som jag inte tittar på honom på år och dar, men jo det gör jag faktiskt! Men han är ju i lösdrigten och då är det inte så lätt att se hur stor han är!
Men gud ja, han är ju större än Camaro nu! ;) hahah!
Han är visst inte så liten!

Min sötis! ♥

Nu måste jag lägga på ett kål!

Kisss and looove darlings! (L)

Kommentarer
Postat av: borasryttaren.blogg.se

haft en bra dag? =)

2010-03-13 @ 17:24:29
URL: http://borasryttaren.blogg.se/
Postat av: borasryttaren.blogg.se

sv: brao =))

2010-03-13 @ 19:13:33
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0