PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

soligt idag! :)

Japp, riktigt fint väder ute idag, synd att det bkåser en del..
Men jag har iaf använt vårjackan idag, är det inte underbart? :D

Kikade runt lite på equalitylines hemsida innan idag.
Hittade en väldigt fin regnjacka från Tretorn, jag tkr den var fin iaf (A)


Vad tycker ni?<3

Idag tror jag att jag ska gå med Camaro idag :) Tror han skulle upskatta att jag får jobba lite extra oxå ;) hihi
Blir nog lite lek med Camaro idag oxå! :)♥ Så mysigt<3

Nehe, nu har jag inte mkt mer att skriva!

Kommentera alla mina inlägg nu då! Jag har ju varit värsta aktiv nu ett par dar! ^^
Kisss and love♥

Kommentarer
Postat av: emeliehoppman

sv: okej:D

mitt rosa beställde jag ifrån norge för nåt år sen och det blå på globen för 1-2 år sen :)

2010-03-15 @ 17:34:28
URL: http://meliehoppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0