PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Starstrukk

Cha<3

Ska strax gå och lägga mig :)

Ska upp och duscha vid sex imon -.- Men jag orkar verkligen inte nu!!


Idag när det var dags för syslöjd så var ju självklart inte läraren där!! (detta är inte ovanligt!)
Så vi följde med Oskar, Markus och Jens hem till Oskar ;) Haha, vi spelade galenpanna? Jo så heter det..
Hihi, trevligt trevligt! Sen fick vi skynda oss till bussen, men vi hann! :)


Ja sen var det ju stallet och det vet ni ju redan om så det var vell de jag skulle skriva..
Lite onödigt men jag har hafft en skrivardag idag! ;)

Nu måste jag sova!

Hare gött!
Kommentera nu♥

Godnatt solstrålar!

/j-j-johannaa

Kommentarer
Postat av: leo (:

hahhaha galenpanna, jotack det var trevligt (;

2010-03-24 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0