PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hästfri dag

Japp, som rubriken lyder så blir det inga hästar för mig idag :/
Mamma och pappa är borta hela helgen och idag var det ingen som kunde skjutsa oss.
Kunde cyklat men minstingen i familjen får inte, och just nu är det snö(!!) överallt, så kanske lika bra att vara hemma.
Maja fixar hästarna idag :)

Och eftersom det är en hästfri dag så tänkte jag inte rikta mig bara åt hästgrejer idag på bloggen heller!
Jag är som kanske inte alla vet också väldigt intresserad av mode och märkesnörd både i ridsporten och vardag :) Men ginatricot och h&m gillar vell alla? ♥

Så idag kommer det kollage med kläder bland annat, vanliga kläder! :)
Ska försöka få upp tores löshoppning oxå! :)

Hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Jaa, precis vad jag tänkte med att de skulle matcha snyggt till varann :D

2010-11-19 @ 19:45:16
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0