PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 1 november

Tränade lite hoppning på banan idag.
Jag är egentligen nöjd men ändå inte.

Mycket bättre än förra veckan men jag kunde ändå inte hålla tårarna tillbaka idag.
Känns som jag bara förstör för min fina ponny som verkligen gör allt för mig, och vad gör jag?
Jo jag rider som en kratta och ger både han och mig dåligt självförtroende.

Men, jag ska inte ge upp, jag är så mkt bättre än vad jag visat dom senaste gångerna, jag vet det!

Men iaf, nu ska jag inte sitta och skriva massa skit.
Nu ska jag skriva att vi kom fel på en oxer så han stannade, förståndig som han är! Så då for jag rätt fram och nu sitter jag här med negerläpp! ;D

Såg när jag kom in i stallet att morris var blodig i manen typ framme vid öronen, tänkte bara "vafan?!"
Sen slog det mig ;)

Han har iaf varit mer än underbar mot mig ikv, som vanligt!
Men min insats var inget att hurra för.

Camaro, du är mitt allt.♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken mysig blogg du har! :)

2010-11-01 @ 22:58:46
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Petra!<3

naw va fin blogg du har! <3 :)

2010-11-01 @ 23:33:34
URL: http://pusspetra.blogg.se/
Postat av: Henny =)

Johanna, Du vet att du är duktig på det du gör.

Det går dåligt ibland och vi alla har svackor som kommer och går. Men att ta sig igenom det och att aldrig sluta kämpa är det som man utvecklas av! Tänk inte att problemet är ett problem, utan tänk att det är en utmaning som ni ska klara av tillsammans!



(Tips, om det är avstånd och galoppen du behöver förbättra så lägg ut bommar överallt i padocken och galoppera över dom och försök se avståndet genom att hålla en bra galopp och bara vänta och vänta så tills bommen till dig!)

2010-11-02 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0