PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 14 november

Ville ridit ut, men det var bara jag som ville och varken morris eller jag vågar rida ut själva när det är mörkt^^ haha, töntar vi är :)

Så det blev ett pass i paddocken med dressyrsadeln och jag bar gummistövlar (gör inte det!).

Jag red inte bra men Morris gjorde egentligen vad jag bad honom om, jag insåg efter ett tag att jag var irriterad på något(?) som störde min ridning. Men han fick massa beröm och klappar o godis efteråt så han förlät mig nog för min usla ridning^^<3

Han är bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0