PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 17 november

Markarbete idag, hoppade visserligen lite grann också :)
Min ponnybus var superfin! ♥

När jag hoppade lite småhinder i slutet så var han också fin!
Ramlade av gjorde jag med! Haha!

Men jag var så inne på mina 6 galoppsprång att jag inte riktigt höll om tillräckligt, så han for i luften när en jacka flög iväg vid det hindret vi skulle hoppa :P haha, men det gick bra med både han och mig ;)

Så det var bara att hoppa upp igen och rida på en gång till och då blev det perfekt.

När han var färdig så fick han några pepparkakor som belöning, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0