PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 22 november

Håller nu på att trappa ner ridningen på honom lite då han nästa vecka ska få en veckas semester! :)
Känns verkligen som han behöver det, han har varit så himla tjurig det senaste, bits och hugger efter alla :(
Plutten<3

Men idag iaf så red jag i paddocken och red inte längre än 20 minuter i allt snökaos.
Han var faktiskt väldigt fin!

Jag ville ha honom så nära backen som möjligt, alltså lång och låg.
Ingenting han har problem med, ibland tvärt om, han vill gärna vara där nere. Så för det mesta jobbar jag med att få upp huvudet på honom :)

Men idag fick han gärna vara låg och han var superfin!
Red lite fyllegång som Jenny lärde mig förra veckan, det går ut på att få hästen riktgit lösgjord i sidorna genom att släppa hela yttertygeln i stort sätt och leda en massa. Men det får man bara göra om man vet att man alltid ska ha hästen på yttertygeln, vilket jag är så stor nu att jag förstår (y)

Han var duktig och i galoppen frustade han en massa och var väldigt nöjd :) Kul!

Provade också att korta upp honom till den formen han ska vara i och det var inga problem, så då slutade jag :)
Jättenöjd med dagens ridpass! ♥

Kommentarer
Postat av: t

fin blogg du har du :)

Händer något kul idag då? :)

kramar

2010-11-23 @ 10:49:43
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0