PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Resultat!

Dagen har varit kanon faktiskt! :)

LC
Gick bra ända tills den där jä'la funktionärs gubben med sitt äckliga smile! ;S
Uch, ni kommer se på filmen sedan att när jag kommer mot det hindret han står vid är knappt att morris tänkt att hoppa om jag inte morrat lite där!

När jag sedan ska rida förbi där igen fast på andra hållet så hoppar han fram och krattar nödvändigtvis just när jag kommer ;S Och då blev Morris såklart livrädd och kastade sig åt sidan och jag korsade egentligen min egen väg innan jag fick honom lugn! Så det blev ju 4 fel, men det tänkte jag inte på då, var bara så arg så jag tänkte "ah, härligt nolla, nu rider vi omhoppning!" Hörde då heller inte när dommaren sa avbryt!

Men hon lät mig rida färdigt omhoppningen, hon såg vell att det var hans fel. Så man kan ju säga att jag fick 4+4 fel x) Men jag är jättenöjd över rundan annars! :)

LC+5
Han var så himla trött! Märktes dirr, han ville inte fram någonting!
Men han kämpade sig genom grund och omhoppning som räckte till en 4:e placering! :D
Han var så duktig min buse! ♥
Lite mer energi i denna rundan och det hade varit superbra! Är jättenöjd över min prins! ♥

Kommer film och bilder senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0