PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Trimmning ikv

Japp, ikv har jag bestämt mig för att rimma på banan för Jenny.
Han skulle egentligen vilat enligt mig och honom tror jag, men det är ända chansen att hoppa några språng för Jenny innan tävlingen.

Känns ganska skönt att ha fått lite tips innan :)

Han får vila imon ist :)
Så nu vet ni vart jag håller hus ikv :)

Ha en fin höstkväll!♥


min lilla Dick från när han badade här om dagen! ♥

Kommentarer
Postat av: warnmark -hästblogg -Just nu Bloppis!

Sv; Det kommer :D

2010-11-01 @ 20:38:41
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0