PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Work Work

Hej bloggläsare! ♥

Idag jobbar jag så vänta er ingen super-update, får se om jag stannar hemma efter lunch eller om papi vill ha mer hjälp ;) hihi

Jag har dammsugat och räknat spånen (förhoppninigsvis rätt denna gången!!!!) :)

Jag har sån jäkla bloggtorka och ni får lida med sådana här värdelösa inlägg, men vill ni ha en mer läsvärd blogg från min sida så får ni komma med massa förslag! :D

Var nu duktiga och gör det så johanna blir glad ;) haha

Ha en fin dag!♥


Titta vad liten han var där! :) Bara någon dag gammal<3

Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl på äventyr-BLOPPIS PÅ BLOGGEN

Hej! Vilken bra blogg du har! :)

ska vi följa varann på bloglovin? om du vill alltså? :)

2010-11-01 @ 12:23:40
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com
Postat av: Theresé och Barifay

såå sööt ! :D <3

2010-11-01 @ 14:42:36
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0