PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

4 oktober

Hellu.

Sitter i skolan har hålis.
Efter skolan måste jag göra läxor, eller plugga till alla prov och redovisningar :(
Jag har verkligen sjukt svårt att koncentrera mig. Dras till datorn hela tiden! As jobbigt. Vill ha bra betyg i skolan men det funkar lixom inte i nuläget! -.-

Men idag ska det gå. Så äre bara! :)

Camaro ska motioneras idag iaf, tror det får bli paddocken och jobba lite :)
Får se! :) Hoppas någon kan fota oxå, syrran borde kunna, phu är halt tyvärr och har varit det ett tag nu :( Hoppas det går över snart! :)

Jenny hade sagt till mamma att vi skulle in till henne och kolla masssa filmer på hästar som hon hittat, där av 1 hon trodde passade mig.. vet inte vad jag tkr om detta riktigt...
Jag vill inte "ge" bort ponnyn nu ju :( Men det är ju absolut inget som är bestämt så jag behöver inte oroa mig, tror inte vi ska ha nån mer häst, känns ganska lagom som det är! ;) Haha

Vi hörs senare ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0