PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagen.

Hello. sitter i skolan och hålis.
Har en lektion kvar, gött.

Hade samhälls prov innan, känndes as bra! Hoppas det blev bra oxå, ett fett MVG hoppas jag på nu! ;D Haha dröm o glöm! ;D hahah! Men VG hoppas jag iaf! :)

Hade spanska glosor oxå, johanna bah: Vart är boken?! O_o
Måste leta upp den!
Men några glosor kunde jag iaf, tror jag?! xD haha

Efter skolan hoppas jag på att hinna rida morris. Men tror chansen är mkt liten. :(
Ska nämligen fira mig hemma idag med släkten, och jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag har inte städat rummet! Mamma gjorde det för typ 2 dagar sedan men.. Det höll inte ens en dag! :(
Jag stökar ner värre än en gris!

Ah, men det är det som händer idag iaf :P
Hörs ikv!

As gött med helg btw ^^



Tores papi<3
Jag är fotograf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0