PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dagens "vill hinna göra"

Japp, jag skulle vilja göra jättemycket, men kan, vågar och hinner inte!

Jag skulle vilja:
*Klippa morris, seriöst, han är typ lurvigast i världen och min egen klippare kunde kanske inte förns den 23 :o
*Färga morris svans, vill färga den vitare då såklart eftersom den är gulis typ.. inte fräscht!
*Hoppa Morris lite innan tävlingen imon
*Rida Sessan?! tror jag att jag skulle göra iaf xD

Ah, och vi kan ju börja med klippningen, jag kan inte klippa! Jag har vell egentligen inte provat men jag vet att jag knappt orkar hålla maskinen! xD Så isf får pappa klippa och han säger att han inte hinner för idag ska han hämta våran nya transport! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Färga morris svans.. har köpt blekning eller blondering vad det nu va, men jag tror det kommer bli riktigt blondt och det vill jag ju inte, jag vill ju ha den vit! Så tror inte jag vågar! xD Hinner inte köpa silverschampo heller! :(
Får se hur det blir? har ni någon såndär riktigt hemma kur mot riktgit smutsiga svansar?

Hoppa morris, hinner jag nog faktiskt (Y) Det blir bara typ hoppa som en framhoppning har jag tänkt. Vi ska ju inte lära oss någonting dagen innan tävling, bara finslip! :)

Sessan har jag ingen aning om! Jag tror jag fick rida henne om jag ville. Så får se om jag hinner,det går nog att lösa, vore roligt iaf! :)



Och nu har ni antagligen fattat att jag ska tävla imon?! ;) Ska tävla på söndag med, det är KM på klubben, särk och då får han gå både hoppning och dressyren, känner jag min ponny rätt så kommer han vara jätteglad och pigg imon och helt DÖD på söndag i dressyren! Men men, vi får se! ;)
ni får se outfits ikv oxå när jag har bestämt mig!

Pussas! :*

 


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

skulle också vilja hinna göra en massa :)

2010-10-08 @ 16:35:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

kikar in och önskar dig en trevlig helg! :D

2010-10-08 @ 18:03:52
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0