PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

filmtime!

här kommer filmen!

Man ser tydligt i LC+5 att han och jag inte vill åt samma håll mot trean! Men men, jag kunde vart tydligare med min skänkel oså, sånt som händer! Resten av stoppen är han faktiskt bara dum! :P

jag är helnöjd iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

äre bara jag som tycker, eller rider du så dåligt?

kollat på andra filmer du har, och va ryckig & spänd du är i överlivet.

2010-10-25 @ 00:26:16
Postat av: isabelle winkvist - equestrians

hah till den översta kommentaren. Tänkte precis skriva att du rider grymt, för jag har haft en liknande ponny (som jag nu iofs har fått reda på) Och det är så jävla svårt. Din ponny ser grymt svår ut, och på en sådan häst, som det ser ut som iaf. Kan man nästan inte slappna av, för man måste rida i varje steg på dom. Grym insats på en grymt svår häst!

2010-10-25 @ 18:54:02
URL: http://equestrians.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra kämpat Johanna!

Vad duktig du är trots att Camaro var lite knasig ;)

Tycker du rider han bra.

2010-10-25 @ 20:15:34
Postat av: Linda

sv: okej är nog inte intresserad. men tack ändå! :)



jag tycker förresten det ser bra ut på filmen, han verkar inte vara den mest lättridna typen :)

2010-10-25 @ 21:14:42
URL: http://ljacobsson.blogg.se/
Postat av: Nettan

Till den översta kommentaren: Ja det är nog bara Du som tycker det- stinker avundsjuka....Hade du vågat stå för din åsikt när man lägger sådan negativ kritik så hade Du skrivit ditt namn. Det Johanna gör när hon lägger ut bilder/filmer är tufft för man får vara beredd på alla sorters kommentarer och dyl, och det vet hon och det bästa av allt - hon kan ta det!! Undra om Du hade klarat det? En bra start för att va så stark är att våga stå för vem man är...

Johanna: Du e´bäst!!!!

2010-10-26 @ 09:41:48
Postat av: Mette Grön

Hej Johanna

Jag tycker du rider väldigt bra, och jag tycker det är dåligt med så elaka kommentarer som den första.

Jag är mamma till Mia som köpte Chiquita, hon tävlade en liten clear round i helgen och fick sin första rosett på henne. Om du träffar Mathilda och hennes familj vill du hälsa från oss att vi älskar Chiquita och är jätte glada för henne - hon är toppen :D

2010-10-26 @ 13:34:13
Postat av: Emma

Han är lite tudelad den där ponnyn. På träning/framhoppning en häst och inne på banan en helt annan. Men han gick kanon i andra klassen! Du har ju inte varit ute på så många hopptävlingar så jag tycker du gjorde det kanon! Lite svårt att uttala sig om häst man inte känner. Men jag kände Camaro från födseln tills han fyllde 12. Så jag vet att det kommer gå lysande för er! Du har gjort sjukt stora framsteg och ni ser kanon ut ihop!!

2010-10-26 @ 17:19:57
Postat av: Emelie

Håller med "Nettan" att inte ens skriva vem man är o klaga på hur folk rider är fel o avund.

Jag tycker iaf du rider bra o att de gick toppen!

2010-10-26 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0