PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Hoppas på ett vitt resultat idag!

Jag skulle färgat svansen igår men jag vågade inte xD Tror det kommer bli mer blondt än vitt..
Får se hur jag gör med det där! (;

Iaf så tvätta jag svansen med laktasydtvål (stavning?) igår och det verkade funka bra! :) Den blev ganska mkt vitare! Så får hoppas att flätan har hållt sig och den inte har blivit smutsig tills tävlingen i eftermiddag! :)

Önska mig lycka till på tävlingen?! :)


Bild sedan förra tävlingen, det var alltså ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till Jojjo!! =)

2010-10-09 @ 16:18:28
Postat av: josefine

Jag provade precis Lactacyd tvål till hästens vita ben, det funkar asbra!

Bra till vitt alltså ;)

2010-10-09 @ 22:07:25
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: Abdullahgabrielle

Thanks, keep up the good work.

2011-07-07 @ 07:22:39
URL: http://abdullahgabrielle.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0