PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Lugnt

Hej vänner.

Angående inlägget igår är det inte så farligt som jag kanske får det att se ut.
Det blev ingen träning igår för min del då jag såg redan i hagen att camaro inte mådde bra, såg det direkt i ögonen och sättet han stod på.

Han var lite halt. Men jag tog det som en ganska stor grej eftersom han har varit "skadad" så mkt nu.
Men idag var han pigg och glad igen och jenny såg ingenting på honom idag som verkade orent så det känns skönt.

Nu ska jag ut och skritta!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Jacksabrina

Thank you for producing such a down to earth site.

2012-04-13 @ 13:10:48
URL: http://jacksabrina.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0