PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 13 oktober

Hopptränade med Jeffa, gick bra! Han höll sig mkt lugnare än vad han gjort på länge, men han är ju läromästare så han var super!

Men mina föräldrar och jeffa och typ de flesta tror dom kan lura mig, hon får hoppa honom en gång, dom tror att jag är så dum så jag ska låta henne ta över honom snarast, HA , dröm o glöm! :D

Jag fattar inte varför jag ska gå upp på stor häst så fort? Jag vill rida ponny tills jag blir 18, häst kan jag rida hela livet men ponny chansen får man bara 1 gång! :/

Jaja, han är min iaf! :D Och han kommer fortsätta vara det ett bra tag till! ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0