PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Östrahults Camaro 21 oktober

guuud vad duktig han var! ^^<3
duktig poniheest! <3

Han var seg från början, jag red ju honom visserligen inte alls hårt dagen innan, bara skritt några meter, men märks att ha vill gå två dagar vila en osv. Men han skötte sig super!

Men efter att vi gjort lite olika övningar kom han igång och var riktigt fin!
Vi kom rätt på nästan varje hinder och det känns super, jag har i vanliga fall ganska svårt att se det förutom precis innan hindret, så känndes bra! :)

Han var lixom normal piggelin, inte överpigg som han brukar vara, men jag hoppas han har mer energi på söndag, för då behöver jag all hjälp jag kan få! ;) han brukar inte vara så hjälpsam på tävlingar! ;)

buse ponny! ♥

Jenny tkt iaf att han var superfin och att jag löste övningarna bäst av alla! ^^ hihi


Kommentarer
Postat av: Gautemona

Incredible site!

2011-06-29 @ 12:37:07
URL: http://gautemona.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0