PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

plugg plugg plugg..

Hej alla söta! (L)

Idag var det skolan först, hände ingenting speciellt precis.
Sen dirr hem och äta & byta om och ut till stallet och rida min prins! :)

Nu hemma och farmor har varit här ikv och gratulerat mig (: Trevligt!
Nu ska jag egentligen plugga alla helvetes engelska glosor tills provet på torsdag, men jag har tagit en paus nu!

Billy är här oxå, gullet som lånar ut sin data till mig för att vårat internet cp:at? :O Så om det inte blir update imon så vet ni varför!

Tack för alla snälla kommentarer kring filmen igår! :) Sånt värmer! (L)
Puss på er mina sötisar! <3

//Johanna!

Kommentarer
Postat av: Marcusmarita

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2012-01-19 @ 11:00:21
URL: http://marcusmarita.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0