PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Resultat!

DAgen har vell inte varit perfekt resultat mässigt men, känslan var jättebra! :)
Det är vell det viktigaste.. :P

LC: Pigg o framåt, lite små tittig, men jag tkr jag löste det bra, han var rädd för något på ena kortsidan så nästsista hindret rev han, han glömde nog helt enkelt bort att lyfta på benen!

LC+5: Sån jä*la bra galopp! Gud, känndes så sjukt bra! Men naturligt vis så blev det helt missförstånd på 3:an från både min och hans sida! Så det gjorde inte så mkt, men fyran och sjuan stannade han oxå på men det lägger jag på honom, för han var bara töntig faktiskt. Inte något läskiga hinder, bra galopp och vi kom bra intill, eller bra mot sjuan iaf eftersom han stannade typ 5 meter innan fyran! xD
Då kan jag erkänna att jag var lite hård med spöt,så fick tillsägelse där.

Men, jag måste gå på med det då o då
(+  att det låter ju alltid 10 gånger värre än vad det är oxå! ;)) eftersom han testar mig grymt mkt där inne, han är inte rädd för hindrerna över huvudtaget egentligen och det är därför jag går på honom kanske en gång innan hindret för att verkligen vinna, det är nu i början jag måste göra så, sen när vi tävlat mer kommer jag kunna konsentrera mig på så mkt annat, avstånd osv och bara sitta och vänta på att hindret ska komma till mig! :)

Men somsagt, känslan var galet bra och nästa tävling ska jag försöka få den igen och förhoppningsvis med bättre resultat oxå! :)

film kommer! (: Om ni vill se förståss? känns ganska onödigt annars?

Kommentarer
Postat av: emelie

SV; okej =)

jag vill se film :D! hihii

2010-10-24 @ 20:54:49
URL: http://emeliefridaa.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: åh, vad är det för storlek? och vad hade du tänkt dig för pris? :)

2010-10-24 @ 21:21:52
URL: http://ljacobsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Vore kul o få se film. :)

2010-10-24 @ 21:48:14
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0