PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Resultat

Hej coh förlåt för värsting updaten!
Men har haft fullt upp!

Här kommer resultatet från gårdagens tävling iaf (:

Jag red LB:1 2006
Jag tkr han känndes ok, inte mer, mkt bättre i sävsjö!

Inne på banan gick det bra tills första ökade traven, då gick jag på för mkt så det blev ett halft galoppsprång typ, surt, men fick tillbaka honom snabbt ändå (: Sen rulla de på och sen fick jag ett byte precis innan jag skulle sakta av till trav i första galoppen snett igenom, oxå himla surt, typ 2 meter tills jag skulle sakta av och så bytte han! xD
Men men, nöjd är jag ändå och fick ihop 61,73 %
Det räckte till en 2:a placering (:

Känns bra då jag tyckte att han kunde gått mkt bättre och ändå med den procenten så vet jag hur bra vi är! och hur mkt mer poäng vi kunde fått om inte småfelen hade kommit och förstört ;)

duktig hest<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

han liknar lite på so mamma :)

2010-11-15 @ 18:43:34
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0