PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

suck, vilken lättnad!

Ah, gud vad gött!
Min ponny var som vanligt idag, samma gamla buffande och tiggande!
För en gång skull gillade jag när han knuffade sådär hårt på mig, det var samma morris! :)

Han var inte alls halt och pigg o glad! :D
Det måste vart efter vaccinet som han fick någon reaktion + en liten stukning i hagen!

Nu måste jag plugga, skriver mera senare!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0