PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ALLA PENGAR KVAR


Hej sötisar!
Nu är jag hemma och jag är hemma tomhänt. Blev sur när varken mediamarkt eller elgiganten hade det jag sökte, men jag har hittat på nätet nu så tror det får bli en beställning där ist. Hästgrejer vill jag inte köpa nu eftersom jag ska spara till GBG HS :)

Kommer snart lite bilder som jag fotat idag :) Kramar!


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: okej, vad trist ;) men såg att du skulle till gbg så det lär ju bli skoj att bränna pengarna ddär :D vill oxå dit hihi, lite krångligt när man bor på gotland bara ;)

2011-01-07 @ 23:02:29
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0