PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

DET HON VILL HA


Bild från semestern i Ystad från i sommras.
Här ligger jag och spelar tv-spel med min alldeles egna bekänt ;)
Jag gillar barn! (y'

Hej på er!♥
Blev inget inlägg igår, var så duktig och gick och la mig klockan 22.00!(!!!!)
Ändå så somnade jag på en lektion idag igen..
Fast matten slår allt. Matteläraren fick gå in i ett grupprum för sig själv och bnär han kom ut så var han asröd i face't och grät av skratt! (Han sa att han inte hade skrattat så mycket på 10 år..) Ni vill inte veta vad jag och Leo gjorde den här gången. Hahah!

Nu ska jag till stallet! Hoppas vi hörs senare, puss! Ha det bäst!♥


Kommentarer
Postat av: ellensjo

Hej! Allt bra med dig idag? :)

Kram

2011-01-20 @ 20:09:27
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: ellensjo

sv; Härligt! Jo det är bra är lite sjuk bara.

Kram :)

2011-01-21 @ 20:23:40
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0