PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

EFFEKTIVA JOJJO HÄR

Hello alla fellas!

Efter skolan slängde jag i mig lite mat och på med ridkläderna för att åka till värnamo :) åkte med Jennys hästar och jag var hjälpreda när Jenny o Elin trimmade! :)

Gah, jag vill ha Tuzzi mer o mer! :D Blir en perfa häst till mig senare.

Dagens tips som jag kommit på alldeles själv!(!!!!!!)
Om ni är tre personer som ska gå med 2 hästar och få med sig alla grejer, såsom sadel,träns,hjälmar,benskydd osv. Det är inte det smidigaste kan jag lova! Men för att bli av med en del så kom johanna på en alldeles lysande idé! Lägg benskydden i luvan på din jacka!! :D Det blev genast så mycket lättare och man hade ngt att skratta åt! Vad mer kan man begära?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0