PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

GODMORGON!


Foto: Jag
Modell: Tornados Mamma
Nikon D5000 + Nikkor 18-200mm f/5.6

Morning sunshines! :D

Söndag idag och jag vaknade faktiskt ca klockan 10.45, bra jobbat Johanna!

Det är helt underbart fint väder ute idag och snart ska jag ut och fota Leo o Elisa :)
Senare efter lunch ska jag fota lillen! :) Roligare dag får man leta efter? :)

Ska rida Morris oxå såklart!♥ Får bli en uteritt idag oxå! :) måste passa på nu på helgerna medans det är ljust! På veckorna är det inte så roligt, mörkt och jäkligt. Men det börjar ju bli ljusare och ljusare nu! Så underbart!
Jag har nog aldrig längtat så här mycket efter våren och sommaren som jag gör nu! ♥

Ikväll blir det lite plugg osånt som man brukar få göra! :( Men det är ju hästhoppning på svt1 kl. 17.00 ikv! Missa inte! :D


Inte speciellt roligt inlägg men aja! Var tvungen att skriva av mig lite! :D höhö
Puss på er! ♥ Glöm inte fråga i frågestunden några inlägg ner!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea - Vinn ett ROSA schabrak!

Vilken fin blogg du har! :o)

2011-01-30 @ 15:25:24
URL: http://ridboken.aenn.se
Postat av: sara

fin blogg, och jättefin bild :)

2011-02-01 @ 19:28:11
URL: http://tworiiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0