PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

HISS OCH DISS


* Mina hästar som sköter sig mycket bra just nu!
* GHS snart! :D TAGGA!
* Alla snygga vårcollectioner är ute nu!
* Kamera saker ♥
* Min iphone 4 ♥

* VÄDRET!!!!
* Jag kommer att ha 2 prov i veckan ända till v.22!(!!!)
* Jag har pengar men inte tillräckligt!
* Bloggtorka
* Mina skakiga händer


Kommentarer
Postat av: annie

Hejsan, fin blogg ! :)

2011-01-29 @ 19:23:44
URL: http://anniefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0