PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

HÖÖKS NYHETER


Kollage: Jag
Bilder: Hööks

Gud, jag hatar i stort sett hööks i vanliga fall, eller hatar är ett starkt ord. Jag tycker mindre om det! Dels för att dom aldrig kan komma på ngt eget utan måste alltid kopiera andra. Men deras träns brukar jag köpa och dom är faktiskt toppen! Som ni ser i kollaget är det tre stycken träns som jag lätt skulle kunna tänka mig.
Sjukt fina! :)

Det gröna schabraket och luvan är grymt coola och det set:et har dom faktiskt lyckats med. I vanliga fall ska ju den där showmaster loggan skrivas så stort som möjligt typ. Inte okej, hatar den loggan, inte vacker alls faktiskt. Men det är min åsikt.

Nu till täcket, det ska hem till mig, så är det bara! Sjukt fint, dock så är det så mkt kopia över den så det finns inte, men jag gillar det endå :) Ingen logga heller, perfekt!

Vad tycker ni om hööks? :) Berätta gärna vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: linda

tycker hööks är jättebra för dem som inte gillar att spendera för mkt pengar på hästen, men ändå kan ha snygga saker! Kvaliten kunde vart bättre, och gillar inte heller att de kopierar. Dock har de fett fina träns :D fast ja måste säga ; Charlies föralltid <3

2011-01-12 @ 00:05:01
URL: http://thalinda.blogg.se/
Postat av: Elin

Hööks är jätte bra som postoder men butikerna är rätt tråkiga. Deras grejer är helt ok, och kopiera gör ju alla mer eller mindre. Så är det med trend och mode alla vill följa strömmen. Fula logor är det fler som har även kända dyra märken kan ha as fula stora logor.

2011-01-12 @ 06:06:03
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en EC-Hand! EC hand är en produkt som hjälper ryttaren att träna sig till en bättre hand på ett lätt och överskådligt sätt. Den korrigerar ryttarens hand och hjälpgivning!



Klicka på denna länk för att komma direkt till tävlingen och få chansen att vinna denna superprodukt: http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/january/tavling-vinn-ett-par-ec-hand.html

2011-01-12 @ 10:23:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Erika

Tycker hööks är väldigt bra. :)

Kul att kunna köpa lite billigare saker, men ändå åt de lite snyggare hållet.

Om du förstår hur jag menar.



En annan har inte riktigt råd o köpa märkes schabrak.

Eller vilja så kan jag köpa ett.

Men väljer hellre o köpa två från hööks, än ett märkes typ. :)



Deras kvalité osv är helt OK.

En del saker är jätte bra, vissa mindre bra.

Men så är de väl med allt.

2011-01-12 @ 19:43:23
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad tycker du om mitt senaste inlägg? :)



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips! Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! =)

2011-01-12 @ 20:00:34
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hööks, stackars hööks. Det är så omtalat av skit. Visst att de ska köra på och göra en massa kopior är ju inte så himla kul. Men samtidigt så måste jag säga att det är riktigt bra, för man kan ju faktiskt tänka lite på de som inte har råd med det dyraste. Och att det då finns ett likande alternativ, fast billigare. Det är ju hur bra som helst.



jag själv handlar på hööks, deras saker, har för mig iaf, hållt jättebra och inga onödiga småsaker som går sönder..



blev visst ett långt inlägg. haha. Men så tycker jag. överlag gillar jag hööks! Bra, billigt alternativ för en arbetslös men 400:- i inkomst/månad. haha :)

2011-01-12 @ 21:48:49
URL: http://vardagmedhastar.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Faktiskt rikitgt fina! :) Gillar speciellt schbraket ;)

2011-01-14 @ 18:04:39
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch ja gillar egentligen inte alls hööks, men ah vissa saker kan ju vara helt okej!:) Gillar precis som du det dära blåatäcket:)

2011-01-15 @ 12:18:19
URL: http://equine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0