PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

TIPS



foto: jag

Tipsar om det välkända märket dyon!
Jag har ett träns, (som ni ser på bilderna ovan) samt ett par tyglar till. :)
Mitt är begagnat men hur fint som helst! Verkligen superkvalitée och mjukt!
dock har min en ljusbrun färg som måste blivit efter något speciellt putsmedel eller något för har aldrig sett det i denna färgen innan. Men det finns iaf i mörkbrunt och svart!
Det sitter fint på hästarna också! :)


Helt klart värt pengarna då det inte är speciellt billigt i butik.
Men det är verkligen galet snyggt!!!

FET hiss till DYON! :D

Vad tycker ni om dyon?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Dyón is tha shit! ;)

2011-01-27 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0