PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tornado BG 4 januari

Inatt har han fått komma in och sova :) Myys.
Och inte nog med det, jag har myst med honom ;D haha

Dessutom har jag faktiskt "hängt" lite på min prins idag! :D Han brydde sig inte ett skit! Visst, nu hängde jag inte mycket, men jag hoppade lite och la min tyngd på honom och han var superduktig, forfarande helt avslappnad och lugn! ♥ 

 


Kommentarer
Postat av: Joanna och Sofia

Sista dagen att rösta idag! Det är väldigt jämnt, så be alla era vänner rösta på just erat bidrag!

2011-01-05 @ 15:54:15
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0