PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

TRÄNINGEN 8 JANUARI!


Ingen vacker bild men ni ser väl vad det ska föreställa iaf. ;)

Det har gått super! Eftersom vi inte har ridhus osv så har jag faktiskt inte hoppat på hela vintern! Skulle lätt kunnat åka till ridhus men det finns så mycket att göra och vägarna har inte varit speciellt roliga.
Så med dessa förutsättnigar kunde det inte gått bättre. Camaro var galet fin i framridningen och det lilla vi hoppade oxå såklart! Blev det fel så var det mitt fel.

Ni får en film senare när den är klar! :)
Kramar!


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: jag sålde min pååni för att kunna flytta närmare min skola, sen så hade själva ridintresset hamnat i en svacka så det kändes aldrig "kul" att gå ut och rida :/

2011-01-08 @ 21:23:41
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Caroline

Superfin blogg :)

2011-01-08 @ 21:30:05
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0