PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

FÖRLÅT FÖR SVERIGES SÄMSTA BLOGG!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för Sveriges dåligaste bloggande! :(
Haft bloggtorka och ingen tid heller. Tråkigt men sant!
Men idag ska jag iaf fota ur min garderob och just nu försöker jag ladda upp filmerna från tävlingen men YT krånglar :(.

Ska strax till stallet, hörs senare! ♥
Om det är någon liten själ som vill läsa om ngt speciellt är det bara att kommentera!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0