PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ÖSTRAHULTS CAMARO 24 MARS

Red på ridbanan.
Travade över lite cavalettis oså och det löste han fint. Nästa vecka ska jag höja upp dom lite mer.
När det stod 2 små hinder framme kunde jag inte hålla mig eftersom jag inte kommer att få hoppa förns på torsdag! Vi körde lite omhoppningssvängar på ett litet kryss och jäklar vad glad han blev! Haha! Han svänger före mig! Fin häst! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack ^^

2011-03-25 @ 19:59:05
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0