PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

TÄVLINGSPLANERING

Tänkte skriva upp vad jag har för planer på tävlingar nu ett tag framöver =) Är inte säkert att jag kan åka på alla osv men somsagt tanken är att åka på dom här än så länge. Sen blir det ju fler såklart.

v.16 VSRK LC LC+5(?)
v.18 Bankeryd LC LB
v.20 Sävsjö RK LC LB
v.21 VRB kvällstävling LC LB
v.22 Öland Lok LC LB (?) kanske regional
v.24 BRS LC LB
v.26 TRÄNINGSLÄGER
v.28 Ljungby LC LC+5
v.30 -ll- LC LB
v.36 JFK LC LB

Så ser min tanke ut nu. Kanske inte kommer att hoppa alls såhär när jag väl kommer dit. Förhoppningsvis ska vi starta LA iår också! :) Men först och främst bli säkra i LB!

Kommentarer
Postat av: linda

sv; haha samma här :D

2011-03-27 @ 18:08:58
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Maja - fälttävlans ryttare

filmer från dagens tävling finns på bloggen, kommentera!

2011-03-27 @ 18:17:56
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: felicia

Johanna kan inte du komma och fota på någon storhäst tävling ? (a)

2011-03-28 @ 19:05:48
URL: http://felicialiljagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj här var det mycke tävlingar!

2011-04-01 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0